REGULAMENTUL CAMPANIEI PUBLICITARE

“Cumparaturile sanatoase iti aduc premii surprinzatoare ” organizata de S.C.Depal S.R.L.in perioada 09.12.2022 – 15.01.2023

Art. 1 – Organizatorul
1.1 Organizatorul campaniei publicitare “Cumparaturile sanatoase iti aduc premii surprinzatoare ” (denumita in continuare „Campania”) este societatea S.C.Depal S.R.L., societate inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul social in B-dul Timisoara nr.17B, Bl. 106B, Sector 6, Bucuresti, Cod Unic de Inregistrare 4871384, atribut fiscal RO, numar de ordine de la Registrul Comertului J40 / 1759 / 2016.


1.3 Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare.


1.4 Prin inscrierea la Campanie se prezuma cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a Regulamentului de catre participant si luarea la cunostinta a informatiilor referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, in vederea derularii Campaniei. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.


Art. 2 – Durata si locul de desfasurare al Campaniei
2.1 Campania este organizata si de desfasoara pe teritoriul Romaniei.
2.2 Campania se desfasoara in perioada 09.12.2022, ora 07:00 – 15.01.2023, ora 23:59 (“Perioada Campaniei”),cu respectarea dispozitiilor prezentului Regulament.
2.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi Perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia anuntand acest fapt in mod public, prin modalitatile mentionate la art. 3 din Regulament.
2.4 Validarea rezultatelor Campaniei si acordarea premiilor va avea loc conform prevederilor prezentului Regulament.


Art. 3 – Regulamentul Campaniei
3.1 Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, pe website-ul www.driedfruits.ro/concurs .
3.2 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale la Regulament care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, pe pagina web www.concurs.driedfruits.ro


Art. 4 – Produse participante:
4.1 In cadrul Campaniei participa toate produsele comercializate pe site-ul www.driedfruits.ro de catre Organizator pe piata din Romania, denumite in continuare “Produse Participante”.
4.2 Factura pe care este inscriptionat codul inscris in Campanie, trebuie pastrata integral pentru validarea premiilor.
4.3 Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
4.4 Produsele Participante sunt disponibile in limita stocului existent in site.


Art. 5 – Dreptul de participare
5.1 Se pot inscrie in vederea participarii la Campanie numai persoanele fizice cu domiciliul sau resedinta in Romania si care, la data inscrierii in Campanie, au implinit varsta de 18 ani (denumite în cele ce urmeaza ”Participanți”).
Inscrierea la Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
5.2 Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane:
a. persoanele care nu au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie;
b. angajati ai Organizatorului
5.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor mentionate la art. 5.2, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile de mai sus.
Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Campanie are drept consecinta imposibilitatea de a participa la Campanie, respectiv imposibilitatea acordarii premiului in cazul castigatorilor desemnati.
5.4 Daca sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii in cadrul Campaniei, incalcand prevederile prezentului Regulament, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiilor astfel castigate si de a actiona in instanta respectivele persoane, atat prin actiuni civile, cat si prin plangeri penale, in vederea recuperarii prejudiciilor cauzate.
a. Organizatorul isi rezerva dreptul (i) de a anula orice participare la Campanie care se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si (ii) de a refuza acordarea premiilor in cazul constatarii unor asemenea situatii.

b. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.


Art. 6 – Premiile Campaniei
6.1 In cadrul Campaniei vor fi acordate, prin tragere la sorti, conform mecanismului descris la Art. 7 de mai jos, urmatoarele premii (“Premiile”):

NR. Crt
Natura Premiului

Numar premii acordate

Valoare totala in LEI (TVA – inclus)
1Televizor Sony LED 50X80K, 126 cm, Smart Google TV, 4K Ultra HD, Clasa G
1

3.099,99Ron
2Espressor automat Philips seria 800 EP0824/00
2

2.799.98Ron
3Blender Bosch Vita Power Serie 4
3

1,349.97 Ron
4Voucher 150Ron Driedfruits
5

750Ron


6.2 Organizatorul isi va respecta toate obligatiile de natura fiscala aferente acestor premii, in conformitate cu prevederile Legii 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile aplicabile la momentul oferirii premiilor.
6.3 Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor / parametrilor premiilor castigate.
6.4 Un participant (identificat prin nume, prenume, numar de telefon) poate castiga un singur premiu pe toata durata Campaniei, indifferent de numarul de facturi inscrise in Campanie.
6.5 Daca in timpul procesului de validare, Organizatorul constata ca un Participant a fost extras pentru mai multe premii, Participantul desemnat castigator va fi validat si poate intra doar in posesia primului premiu in ordinea in care acestea au fost extrase, restul premiilor urmand sa fie invalidate de catre Organizator.


Art. 7 – Mecanismul desfasurarii Campaniei
7.1 Inscrierea la Campanie
a) Participantul trebuie sa aiba drept de participare conform Art. 5 din prezentul Regulament;
b) Înscrierea se va face exclusiv în Perioada Campaniei menționată la Art. 2.2 din prezentul Regulament;
c) Participantul trebuie să ia cunostinta de conditiile in care sunt prelucrate datele cu caracter personal, potrivit Art. 10 din Regulament
d) Participantul trebuie sa achizitioneze in Perioada Campaniei produse de pe site-ul www.driedfruits.ro de pe teritoriul Romaniei (denumite in continuare “Magazin Participant”), in valoare totala, inregistrata pe o singura factura fiscala, de minimum 150 lei (o suta cincizeci lei) cu TVA inclusa.

7.2 Modalitati de inscriere in campanie
7.2.1 Participantii se pot inscrie in Campanie, cu respectarea cumulativa a conditiilor cuprinse in art. 7.1. de mai sus, prin urmatoarea modalitate:
A. Inscrierea in Campanie prin intermediul website-ului www.concurs.driedfruits.ro:
Pentru a participa la Campanie Participantii vor parcurge urmatorii pasi:
– se acceseaza pagina www.concurs.driedfruits.ro;
– se completeaza urmatoarele informatii: Numele, Prenumele, codul unic inscris pe factura fiscal sau numarul comenzii primate pe e-mail, adresa de e-mail si numarul de telefon. Toate aceste campuri sunt obligatorii. – se bifeaza casuta aferenta „Am luat la cunostinta si sunt de acord cu regulamentul campaniei”.
7.2.2 Toti participantii vor fi centralizati intr-un sistem electronic, urmand sa
participe la tragerea la sorti ce va avea loc dupa finalizarea Campaniei conform Art. 7.3. din prezentul Regulament.
7.2.3 Participantii trebuie sa pastreze factura/facturile cu care s-au inscris in Campanie, in original sau digital, necesare pentru validare;
7.2.4 Vor fi anulate si nu vor fi luate in considerare:
a) inscrierile efectuate in afara perioadei de desfasurare a Campaniei;
b) inscrierile efectuate prin utilizarea de mecanisme / tentative de frauda sau prin oricare alte modalitati decat cele prevazute de prezentul Regulament;
c) inscrierile efectuate de persoane din categoriile prevazute la Art. 5.2.
7.3 Desemnarea castigatorilor
7.3.1 Tragerea la sorti presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie (https://www.random.org/), care va selecta castigatorii pentru premiile oferite in cadrul Campaniei, dintr-o baza de date ce contine toate inscrierile valide in Campanie. Extragerea se va efectua pana cel tarziu la data de 31.01.2023.
7.3.2 La tragerea la sorti participa toate inscrierile valide conform prezentului Regulament, realizate pe intreaga Perioada a Campaniei 09.12.2022, ora 07:00 – 15.01.2023, ora 23:59
7.3.3 In cadrul tragerii la sorti se vor extrage:
a) 1 (unu) castigator al premiului constand intr-un Televizor Sony LED 50X80K, 126 cm, Smart Google TV, 4K Ultra HD, Clasa G

b) 2 (doi) castigatori ai premiilor constand intr-un Espressor automat Philips seria 800 EP0824/00
c) 3 (trei) castigatori ai premiilor constand intr-un Blender Bosch Vita Power Serie 4

d) 5 (cinci) castigatori ai premiilor constand in Vouchere Driedfruits in valoare de 150Ron


7.4 Validarea castigatorilor. Publicarea castigatorilor
7.4.1 Ulterior desemnarii castigatorilor, Organizatorul va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului
Regulament.
7.4.2 Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, in maximum 3 (trei) zile de la data desemnarii castigatorilor, exceptând zilele de duminica si sarbatori legale, fiind efectuate 3 apeluri in intervalul orar 09:00–18:00; Numarul de telefon utilizat pentru inscrierea in Campanie serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu a putut fi contactat (respectiv numărul de telefon utilizat de Participant nu se poate apela sau Participantul nu a răspuns la apelul telephonic dupa cele 3 (trei) zile, Organizatorul va transmite un e-mail la adresa de e-mail utilizata de catre Participant pentru inscrierea in Campanie pentru a confirma datele sale de contact necesare pentru continuarea procesul de validare, conform mecanismului descris la Art 7.4.3 sectiunea B de mai jos, respectiv pentru inmanarea Premiilor.
7.4.3 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul contactarii telefonice sau prin e-mail în cazul prevăzut de art. 7.4.3 de mai sus, informatiile necesare identificarii si validarii lui.
Convorbirile telefonice vor putea fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campania promotionala, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la Campanie.
A. In urma optiunii continuarii apelului, Participantului i se va solicita:
(i) In etapa de pre-validare:
a. Sa declare urmatoarele informatii:
– data nasterii
– daca este angajat al Organizatorului
– daca are domiciliul sau resedinta in Romania
b. Sa trimita in termen de maximum 2 (doua) zile lucratoare de la data contactarii telefonice, in afara zilelor de duminica si sarbatoriilor legale, copie / poza a facturii fiscale (se accepta doar copie dupa factura fizica )
Daca factura fiscala intruneste conditiile de validare conform Art. 7.1, se va continua procesul de validare conform punct (ii) de mai jos
(ii) In etapa de validare se vor solicita in plus urmatoarele informatii:
– nume, prenume
– Adresa de email
– Adresa de livrare

-Copie dupa buletin

In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care ceva este in neregula cu documentul/ele primit/e, acesta va fi anuntat (prin email / sms sau apelare telefonica) si rugat sa reincarce documentul/ele.


7.4.4 Dupa receptionarea facturii fiscale, Organizatorul va confrunta copia dupa factura fiscala cu duplicatul incarcat pe website la momentul inscrierii pentru verificarea validitatii acestuia.
7.4.5 Dupa finalizarea verificarilor, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/ invalid) in termen de maximum 3 (trei) zile lucratoare. Daca factura fiscala indeplineste conditiile de validare castigatorul va fi contactat din nou pentru finalizarea procesului de validare conform art. 7.4.3.
7.4.6 Imposibilitatea Participantului de a face dovada detinerii facturii fiscale, constatarea unor neconcordante sau nerespectarea conditiilor de validare descrise in prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului.
7.4.7 Organizatorul nu poate fi facut raspunzator pentru documentele trimise de Participant pentru validare care nu ajung la Organizator.
7.4.8 Organizatorul nu poat fi facut responsabil pentru cazul in care un Participant nu poate fi contactat din cauze neimputabile acestora (de ex. fara a se limita la: numar de telefon invalid/ incorect/ incomplet, adresa de e-mail incorecta/ incompleta, etc.).
7.4.9 Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda Premiul daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
7.4.10 Anuntarea castigatorilor se va realiza prin publicarea acestora pe website-ul www.concurs.driedfruits.ro dupa finalizarea procesului de validare, pana cel tarziu la data de 31.01.2023.
7.4.11 Orice eroare si/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului nu atrage raspunderea acestuia, acuratetea datelor de contact furnizate de catre Participanti fiind in responsabilitatea exclusiva a acestora.
7.5 Intrarea in posesia premiilor
7.5.1 Premiile constand vor fi expediate prin curier la adresa furnizata
de catre castigatori cu ocazia validarii, in termen de maximum 90 de zile lucratoare de la data finalizarii procesului de validare, iar cheltuielile de expediere vor fi suportate de catre Organizator. Premiile vor fi inmanate Castigatorilor pe baza unui proces verbal de predare primire a premiului.
7.5.2 Pentru premiile descrise la art 7.5.1 curierul privat va incerca sa livreze de maximum 2 ori la adresa indicata de castigator in procesul de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00.
7.5.4 In cazul in care premiile sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii, premiile raman in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
Art. 8 – Taxe si impozite
8.1 Organizatorul se obliga sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate in conformitate cu prevederile art. 110 alin (3) din Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.
Art 9 – Limitarea raspunderii
9.1. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului.
9.2. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
9.3. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
a) Inscrierile efectuate in afara perioadei Campaniei mentionate mai sus;
b) Inscrierile care nu contin toate informatiile obligatorii;
c) Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon/adreselor de email ale Participantilor;
d) Eventuale erori in datele furnizate de catre castigatorii desemnati; lipsa acuratetei datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind responsabilitatea exclusiva a Participantilor; ca atare Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre Participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii in conditii normale a premiului, la imposibilitatea identificarii unui castigator;
e) Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului trimis prin curier cauzata de orice motiv altul decat propria sa culpa;
f) Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia, de servicii postale/curierat etc;
g) Organizatorul nu este responsabil de starea premiului in momentul livrarii premiului catre castigator.
Organizatorul este responsabil doar de starea predarii premiului catre curier in scopul livrarii catre castigator.
h) Situatiile in care anumite persoane inscrise in Campanie sunt in incapacitate de a participa partial sau integral la procesul de validare, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita;
Aceste circumstante se pot datora: informatiilor eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor utilizatorilor paginii web, a functionarii echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite in derularea Campaniei. Aceste circumstante se pot datora, de asemenea, dificultatilor tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor Internet si/sau a echipamentelor de calcul si/sau a aplicatiilor furnizorului de Internet si/sau functionarea defectuoasa a e-mail-ului, fie in cazul Organizatorului, fie in cazul Participantului, cauzata de probleme tehnice. Aceste circumstante pot, de asemenea, sa se datoreze unor schimbari de legislatie care sa influenteze derularea si implementarea Campaniei (precum deciziile adoptate de autoritatile civile, regimul de razboi, catastrofele naturale si alte evenimente similare), castigurile obtinute in urma Campaniei, valoarea acestora, functia acestora, conditiile de acordare a acestora si/sau distribuirea acestora.
i) Pierderea facturilor fiscale;
j) Facturi fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
k) Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor sau continutului acestora;
l) Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
p) Situatiile in care numarul de telefon de pe care este realizata inscrierea nu poate fi identificat sau apelat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc) si ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;
Intreruperile/ disfunctionalitatile neanuntate ale operatorilor telefonici, datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;
m) Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
n) Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;


9.4. Participantii accepta cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator in privinta castigatorilor, precum si a calendarului ulterior al Campaniei sau a altor schimbari legate de implementarea Campaniei.
9.5. Organizatorul are dreptul de a descalifica orice participant care nu respecta regulile Campaniei sau in privinta caruia exista dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa Campaniei.
9.6. Participantii se obliga, de asemenea, sa puna la dispozitia Organizatorului toate datele de contact necesare,conform Regulamentului, necesare acestuia pentru a lua legatura cu Participantul in vederea derularii Campaniei – anuntare castigatori, transmitere premii etc.
9.7. Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din participarea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.
Art. 10 – Prelucrarea datelor personale
Informatiile referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum si cu privire la drepturile participantilor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal se regasesc in Anexa nr. 1 la prezentul Regulament.
Art. 11 – Incetarea / Intreruperea Campaniei. Forta majora
11.1 Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.
Forta majora inseamna in intelesul art. 1351 Cod civil orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil pentru Organizator. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.
Art. 12 – Imposibilitatea ridicarii premiilor
12.1 In cazul in care oricare dintre castigatorii Campaniei se afla in imposibilitate de a se deplasa, predarea premiului se va face unei persoane imputernicite prin procura notariala speciala pentru acest lucru. Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectivei personae imputernicite prin procura notariala, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de aceasta.
Art. 13 – Contestatii si Litigii
13.1 Eventualele contestatii vor fi luate in considerare daca sunt receptionate de Organizator, la adresa de e-mail [email protected], in termen de 3 zile de la publicarea castigatorilor pe pagina web www.concurs.driedfruits.ro . Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.
13.2 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente din municipiul Bucuresti.
13.3 Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare semnarii procesului- verbal de predare-primire nu vor fi luate in considerare de catre Organizator.
Art. 14 – Alte Clauze
14.1 Premiile neacordate vor ramane in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
14.2 In cazul in care o anumita prevedere a prezentului Regulament este declarata nula, celelalte prevederi raman valabile/valide in masura in care pot produce efecte juridice chiar in absenta conditiilor declarate nule. In masura posibilului, conditiile anulate se inlocuiesc cu o alta reglementare rezonabila, valida juridic, care sa corespunda cat mai mult scopului prevederilor lipsite de validitate.
14.3 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului si/sau a colaboratorilor sai implicati in organizarea Campaniei.
14.4 Deciziile Organizatorului privind Campania sunt finale si aplicabile tuturor Participantilor

Urmatoarea anexa face parte integranta din prezentul Regulament:

Anexa 1 – Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Redactat de biroul notarial, astazi, data autentificarii, intr-un exemplar original care ramane in arhiva biroului notarial si 2 duplicate, din care un exemplar va ramane in arhiva biroului notarial, si un exemplar a fost eliberat Organizatorului.


ORGANIZATOR
Sc Depal

ANEXA nr. 1


– Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –
1. Date privind operatorul de date cu caracter personalIn vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Participantilor, in calitate de persoane
vizate, in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Regulamentul general privind protectia datelor” / “GDPR”) vor fi prelucrate de catre: S.C.Depal S.R.L., societate inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul social in B-dul Timisoara nr.17B, Bl. 106B, Sector 6, Bucuresti, Cod Unic de Inregistrare 4871384, atribut fiscal RO, numar de ordine de la Registrul Comertului J40 / 1759 / 2016.


2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul CampanieiIn cadrul Campaniei, Operatorul va colecta urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
Pentru participanti:
(I) Nume si prenume
(II) Numar de telefon
(III) Adresa de email
(IV) Cod unic facture fiscala
Furnizarea datelor cu caracter personal obligatorii enumerate mai sus este necesara in vederea participarii la Campanie. Refuzul furnizarii lor va avea drept consecinta imposibilitatea inscrierii si participarii la Campanie si
ca atare, imposibilitatea castigarii premiilor Campaniei.
Pentru castigatori:
(V) Nume si prenume
(VI) Numar de telefon
(VII) Adresa de email
(VIII) Data nasterii (exclusiv pentru verificarea conditiei de participare referitoare la varsta)
(IX) Localitate de domiciliu (exclusiv pentru validarea conditiei de participare referitoare la domiciliu/resedinta in Romania)
(X) Informatia potrivit careia participantul nu se incadreaza in vreuna dintre categoriile de persoane care nu au dreptul de a participa conform art. 5.2.
(XI) Adresa de livrare (exclusiv in vederea trasmiterii premiului si a procesului verbal de atribuire a premiului)
(XII) Factura Fiscala Achitata
(XIII) Vocea, in cazul inregistrarii apelurilor telefonice
(XIV) Semnatura (pe procesul verbal de predare-primire a Premiului)

(XV) Copie dupa buletin

3. Scopul prelucrarii
Datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi prelucrate de catre Organizator care va publica numele si prenumele participantilor castigatori ai Campaniei pe www.driedfruits.ro/concurs
Convorbirile telefonice care contin date personale ale Participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba în eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite în Campanie.
4. Temeiul juridic al prelucrarii
Datele cu caracter personal ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate in temeiul contractului reprezentat de Regulamentul Campaniei (art. 6 alin. 1 litera b din GDPR), si al obligatiilor legale care revin in sarcina Organizatorului al Campaniei Publicarea listei castigatorilor pe website-ul www.concurs.driedfruits.ro se va face in temeiul obligatiei noastre legale (art. 6 alin. 1. Litera c) din GDPR) de asigurare a transparentei si informarii participantilor la Campanie cu privire la finalizarea acesteia prin desemnarea castigatorilor si acordarea premiilor. Publicarea listei se va face cu respectarea principiului minimizarii datelor.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei vor fi dezvaluite firmei de curierat care se va ocupa de livrarea premiilo. In plus, datele pot fi dezvaluite si autoritatilor, in cazurile in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
Numele si prenumele participantilor castigatori ai Campaniei vor fi de asemenea publicate pe www.concurs.driedfruits.ro
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor vor fi stocate pentru o perioada de 10 ani conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila. Numele si prenumele participantilor castigatori ai Campaniei vor fi publicate pe www.concurs.driedfruits.ro pentru o perioada rezonabila care nu va depasi 12 luni.


7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Organizatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vii) dreptul la portabilitate a datelor;
(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Desemnarea castigatorilor Campaniei se va face prin mijloace automate de prelucrare a datelor cu character personal, fara interventie umana.
Persoanele vizate isi pot exercita drepturile mentionale anterior fie printr-o cerere adresata Organizatorului la adresa:  B-dul Timisoara nr.17B, Bl. 106B, Sector 6, Bucuresti.
Solicitarea dumneavoastră va fi analizată şi vi se va răspunde în termen de o luna de zile de la primirea solicitării de către Societate, conform Regulamentului General UE privind protecția datelor și a actelor normative interne aprobate în vederea implementării Regulamentului General UE.
Dreptul de a va opune prelucrarii. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza in temeiul art. 6 alin. 1 litera f) din GDPR, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor cu caracter personal, urmand ca Organizatorul sa nu mai prelucreze datele cu caracter personal, cu exceptia cazului in care organizatorul demonstreaza ca are motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care se primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Organizatorului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Organizatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Organizatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie.
La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
10. Alte prevederi
In masura in care in cadrul Campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.